Sunday 14 October 2012

DIY Birthday Party Ideas dari kami team Rockabye Sayang!!

 
jeng.. jeng.. jeng

Sabarlah wahai kekasih.. kami akan sentiasa update pelbagai idea dekorasi DIY (DO IT YOUR SELF) mengikut tema untuk anda semua yang saya sayangi..
 
tapi sebelum tu..  "LIKE" our FACEBOOK FAN PAGE : Rockabye Sayang

Taraaaaa.... Tungguuuuuu....
but berapa ramai yang nak DIY majlis HARI KELAHIRAN ANAK ANDA SENDIRI..???

BERAPA RAMAI??

Kebanyakkan idea kami semasa menguruskan Majlis Hari Kelahiran adalah idea DIY kami sendiri.. jadi.. SERAHKAN PADA KAMI..
contoh nya seperti majlis hari kelahiran puteri Fiona Tahir yang lepas dengan tema Halloween Party Theme.. kami tak menyambut Halloween.. cuma ikut warna dan designnya.. takde trick or treat.. huhu.. semua BAT yang kami tampal sebagai dekorasi tu merupakan idea DIY kami.. huhuhu.. nampak timbul dan menyerlah.. wahh.. ditambah dengan ranting2 kayu yg dah nak reput.. digantung dengan"momok" hahahhaa.. saya bertuah sebab anak2 puan Fiona Tahir semua membantu saya semasa saya sedang menyiapkan persiapan itu.. huhuuhuuu.. mereka letak "DARAH" tiruan pada "MOMOK" saya dan lukis gambar muka yg menyeramkan pada "MOMOK" itu.. itu memang saya plan pon utk dorg bermesra dengan saya.. hihihii.. sangat comel.. lebih2 putera bongsu beliau..

OHHH... saya telah rindu!! sebab tu saya suka bisness ni.. berjumpa dan bergaul dan bergurau dengan anak-anak kecil amat membahagiakan.. huhuhuu.. (tatkala itu rindu dengan anak-anak dirumah terubat bila saya sedang meyediakan persiapan) huhuuu...

jom tengok gamba.. banyak plak celotehnya.. hahahhaa

Puan Nadia Hana Gold..

Dekorasi di pintu masuk!!

Anak-anak yang comel.. bersama beraktiviti.. :D
 
Centerpiece
 
Semua tu DIY Tau!! Senang je kalau anda MINAT!! NANTI saya ajar.. hihihi

No comments:

Post a Comment