Tuesday 30 October 2012

ROCKABYE SAYANG di kampung @MUAR, JOHOR

Assalamualaikum..
salam GEMBIRA untuk anda semua~~
lama kan kami tak update blog? hmm.. almaklum.. daging korban belum diproses dengan betul.. ahakss.. :P
 
ok..
macamana dengan cerita raya haji anda semua? dikesempatan raya yang lepas saya ada bawak machine Chocolate Fountain saya balik kampung.. saja nak seronok-seronok dengan pakcik-makcik-sepupu sepapat dan anak-anak saudara.. sungguh meriah.. tapi saya sedikit ralat sebab chocolate yang saya bawak bekal ke kampung tidak cukup utk menampung kemeriahan itu.. hahahaha.. alhamdulillah.. now semua org dah rasa walau tak dpt makan dengan mewah dapat la rasa dan tau apa itu chocolate Fountain dan buah-buahan serta biskut-biskutnya.. takdela nanti org cakap anak saudara/sepupu/makcik saya buat chocolate fountain tapi mereka ponnnnnnnn tak dapat rasa dan mengalami sendiri keseronokan mencelup cokelat dalam machine tu.. kannnnn... lain kali kita bawak lagi ok wahai seluruh ahlil keluargaku.. hahahaha... MERIAH OK!! :)
 
Saya tidak mengharapkan apa-apa pulangan dari ini.. dan saya cukup gembira dapat menjamu semua ahli keluarga saya dengan hidangan yang tidak seberapa ni.. Alhamdulillah.. walaupun cokelat tak cukup.. ahahahhahaha.. serius ralat!! :(
 
so.. pada sesiapa yang nak rasa macam saya rasa tu.. boleh hubungi saya ok untuk bagi kemanisan dan keceriaan dalam hubungan kekeluargaan anda selama-lamanya.. Chocolate Fountain ni bukan hanya boleh dimakan kalau ada party saja tau.. kan best kalau kumpul ramai-ramai dan kita enjoy dan comotkan diri dengan cokelat ini SHEKALI SHEKALA... Kaaaaannnnn??
 
Sape SHUKE?? Say "I"....
ok.. enjoy de GAMBAR n dont forget contact saya atau team ROCKABYE SAYANG @ 012-2221780
 
 
NAMPAK TAK MERIAH.. Hihihi
 
hmmm... tu adik sepupu saya nak cucuk buah anggur... saat ni yang paling best bila semua HAPPY!!
 
Pakcik saya dari JOHOR BHARU berminat jika saya FRANCHAISE kan business ini kepada nya untuk seluruh JOHOR!! amacam?? peluang tak? :)




No comments:

Post a Comment