Sunday 14 October 2012

Selamat datang ke blog Rockabye Sayang!!!!

Salam perkenalan untuk semua..

 
Sebelum tu nak ucap TAHNIAH kat my fren (ceq Migra) yang bertungkus lumus menyiapkan BLOG yang comel ini.. :)) sambil di bantu pasangannya.. hahahhaa..

akhirnya tercipta juga impian untuk mempunyai bisness blog yang comel dan cute sama seperti titlenya Rockabye Sayang~Pakar dalam perancangan MAJLIS KANAK-KANAK.

Berpeluh jugak rupanya nak buat blog ni kan.. huhuuu.. zaman muda2 belia dulu adalah blog.. dah lama.. sekarang dah banyak bezanya...kene pantas mengejar teknologi gamaknya.. jangan jadi mama yang ketinggalan.. ooooooohhh no!!

Ok.. andai ada masa nanti saya akan tag kat sini link blog saya semasa saya mula belajar apa itu erti berblogging.. :)

btw..
nama saya rynn.. nama penuh diberi ibunda NORAZRIN.. dari Kajang..
saya mula datang minat berniaga semenjak awal perkahwinan dengan suami kerana beliau dalam aliran yang sama.. :) ohh.. so sweet..

ok.. dalam blog ni nanti kami akan share macam-macam cerita, aktiviti dan juga insyaallah idea untuk kita berparty.. (party cara yang betul-tiada unsur keHARAMAN  di sini) :)

So teruskan menyokong blog ini untuk dapatkan pelbagai info menarik dengan kami TEAM ROCKABYE SAYANG berceloteh.. GILIRAN KAMI PULA MENAMBAH NILAI MAJLIS ANDA dengan pelbagai idea untuk PARTY! Tungguuuu...

so ceq migra.. ur turn n TUGAS now.. huhuhu.. good LUCK!!

~rynn~
012-2221780




2 comments: